راه انديشه

كلاس كنكور,تقويتي,تيزهوشان

حضرت رسول اكرم (ص) مي فرمايد: يك ساعت تفكر از شصت سال عبادت برتر است .

در فصل تابستان فرصت هاي تازه اي براي مطالعه و تفكر مهيا مي شود و همزمان با گشايش اوقات فراغت، آموزشگاه راه انديشه ازاين فرصت براي رسيدن به راه تازه  براي عزيزان تلاش مي كند .

دانش آموزاني كه نياز به آموزشگاه كنكور دارند كساني هستند كه در منزل نميتوانند درس بخونند ،در محيط شلوغ مانند كتابخانه تمركز ندارنند ، مبحثي از كتاب را متوجه نميشوند و در مجموع نياز به تجربه مدرسان آموزشگاه كنكور دارند از حمايت راه انديشه براي راه و انگيزه اي بهتر مي توانند بهره بگيرند و تحولي عظيم در زندگي  خود ايجاد كنند.

قبل از هر چيز مطمئن باشيد اين توصيه ها كاملا از سر تجربه و تفكر زياد بدست آمده و ميتوان آنها را در راه رسيدن به موفقيت در كنكور مفيد دانست. 

در مورد درس هاي دبيرستان :

دو درس ادبيات و دين و زندگي

اين دو از دروس حفظي محسوب مي شوند و نيازي نيست تا بهمن ماه خوانده شوند، زيرا خواندن آنها تاثير چنداني نخواهد داشت و تنها موجب اتلاف وقت مي شود.

دو درس انگليسي و عربي

براي درس انگليسي پيشنهاد مي شود هر روز صبح بدون استثنا كلمه حفظ كنيد, بهتر است ابتدا از كتب دوره راهنمايي شروع كنيد و سپس به سراغ كتب دبيرستان برويد. (نيم ساعت در هر روز كافيست ). اما عربي, سختي عربي در قواعد و تجزيه و تحليل آن است . پس بايد اين طور بخوانيد, ابتدا قواعد هر درس را بخوانيد و سپس متن درس را تجزيه و تحليل كنيد، توجه داشته باشيد قسمت دوم از قسمت اول مهمتر است، يعني اگر شما صرفا قواعد بخوانيد مطمئن باشيد كه نتيجه نخواهيد گرفت ( براي موفقيت بيشتر پيشنهاد مي كنيم آيات قرآن را نيز تجزيه و تحليل كنيد)
رياضي و فيزيك و شيمي

اين سه درس، خصوصا درس رياضي را مي بايست از ابتداي تابستان شروع كنيد به دليل اهميت فوق العاده اي كه اين دروس دارا هستند، زماني كه به مدرسه مي رويد، لازم است روزي سه تا چهار ساعت اين سه درس رو بخوانيد و روزهايي كه به مدرسه نمي رويد توصيه ميكنم روزي شش تا هفت ساعت اين دروس رو بخوانيد، پيشنهاد مي كنم سه روز هفته را به رياضي ، دو روز به فيزيك و يك روز را به شيمي اختصاص بدهيد.

 درس هاي پيش دانشگاهي

 

لازم مي دانم دروس پيش دانشگاهي را هم زمان با درس دادن دبير در مدرسه بخوانيد و سپس تست بزنيد. حتي مي بايست امتحان پايان ترم را از اين ديد نگاه كنيد، در شرايط عادي مي بايست پيش از تعطيلات عيد نوروز درس هاي دوره ي پيش دانشگاهي را تقريبا به پايان رسانده باشيد. چون اگر بخواهيد با مدرسه پيش برويد زمان كافي براي زدن تست و كار كردن بر روي سرعت و دقت در زدن تست رو نخواهيد داشت .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.